Comissions Obreres de les Illes Balears | 18 d?abril 2024.

CCOO segueix creixent a la zona de Calvià

• El sindicat guanya les eleccions a l'hotel S'Olivera, de Peguera, per 2 a 1

Les eleccions sindicals a la zona de Calvià estan sent una autèntica marató pels companys i companyes que es presenten a les llistes de CCOO i de l'equip electoral de la Federació de Serveis. Fruit de la seva persistent col·laboració i feina sindical, CCOO segueix creixent en nombre de representants dels treballadors i de les treballadores.

22/07/2015.
Eleccions a l

Eleccions a l'hotel S'Olivera de Peguera.

A les eleccions d"aquesta setmana a l?hotel S?Olivera, de Peguera, un quatre estrelles per sentir-te com a casa, CCOO ha obtingut 2 representants i UGT, 1. En els anteriors comicis de fa quatre anys els resultats foren de 3 per a UGT i 0 per a CCOO. L'excel·lent tasca dels nostres candidats ha propiciat aquest canvi de forces que suposa l?entrada de CCOO a S?Olivera.

En aquest sentit, el secretari general de la Federació de Serveis, Ginés Díez, ha assenyalat que sent molta alegria per estar presents "i guanyar" en un establiment on anteriorment CCOO no tenia representació.

D?altra banda, a l'Albatros d?Illetes CCOO també ha pogut presentar candidatura amb el 60% en la declaració definitiva. Només per a adults, l'Albatros disposa d?spa amb bany turc, sauna, piscina climatitzada i jacuzzi, entre altres comoditats. CCOO agraeix la confiança de la plantilla en una candidatura que s?ha mantingut fins al final, i ara espera la recompensa que es mereixen els nostres candidats i candidates.