Comissions Obreres de les Illes Balears | 28 de març 2024.

CCOO de les Illes Balears exigeix la formació d'un govern d'esquerres

Un cop coneguts els resultats electorals del comicis d'ahir, CCOO de les Illes Balears reclama amb contundència un acord de les esquerres per a formar un govern a l"estat espanyol que abordi una agenda social.

11/11/2019.

Un cop coneguts els resultats electorals del comicis d"ahir, CCOO de les Illes Balears reclama amb contundència un acord de les esquerres per a formar un govern a l?estat espanyol que abordi una agenda social que doni una sortida satisfactòria a necessitats dels sectors de la ciutadania més desafavorida.

Per Comissions Obreres de les Illes Balears, l?agenda social passa per la derogació dels aspectes més lesius de la reforma laboral, la reforma de les pensions, la transició energètica justa, solventar els problemes d?habitatge i garantir uns serveis públics -com ara són la sanitat, la educació i les prestacions- a tota la ciutadania.

D?igual manera, des del sindicat es veu amb preocupació l?augment de vot de les opcions d?ultradreta que basen el seu discurs en la xenofòbia i el masclisme i que arrosseguen a la radicalitat als altres partits de dretes.

Des del sindicat, és necessari i peremptori un acord per un govern sòlid i progressista que faci front als reptes territorials i als niguls negres que amenacen l?economia espanyola.

Per CCOO, un govern d?esquerres és possible, com bé s?ha demostrat a les Illes Balears.