Exigeix els teus drets: denuncia

30/03/2015.
    Exigeix els teus drets. Denuncia

#Exigetusderechos

A CCOO de les Illes som conscients que tant la crisi com les reformes laborals engegades els darrers anys, han tingut una nefasta repercussió sobre les condicions de feina de milers de treballadors i treballadores que han vist retallats els seus drets laborals amb contractes precaris, sobrecàrregues de feina, reduccions salarials, acomiadaments improcedents, incompliments tant de contractes com de les condicions pactades en els convenis col·lectius, i un llarg rosari d?abusos que fan, cada cop més, impossible el normal desenvolupament i la realització personal de molta gent.

Enfront de l?atac sense precedents als drets laborals que ha sofert la classe treballadora, CCOO posa en marxa un mecanisme que, garantint l?anonimat i la confidencialitat, serveixi per denunciar la vulneració dels teus drets a l?àmbit laboral. CCOO vol ajudar-te a millorar les teves condicions, exigint que es respectin el teus drets però, cal que tu donis una primera passa de manera anònima i segura.

Per això, pots trucar al 971 122 700 i deixar la teva denúncia, i nosaltres ens comprometem a fer un seguiment i, si escau, a tramitar la denúncia a la Inspecció de Treball. És important que quan truquis ens Indiquis el nom, l'adreça de l'empresa i el número de CIF -que està en la part superior de la nòmina o contracte-, i a continuació el motiu de la trucada i quin és el millor horari per visitar l?empresa, i si vols que contactem amb tu, deixa'ns un telèfon.