Comissions Obreres de les Illes Balears | 26 d?abril 2024.

Vota

Cursos per a delegats i delegades a l?Escola Sindical Marcos Peralta

La formació dels delegats i delegades sindicals és un valor i una prioritat pel Sindicat CCOO a les Illes Balears. Per això, l?escola Sindical Marcos Peralta ha posat en marxa diversos itineraris formatius amb les eines bàsiques per a què els delegats i delegades puguin desenvolupar l?activitat sindical als centres de treball.

31/05/2011.
    Delegats i delegades de CCOO participen en una jornada de formació.

Els cursos de formació de l?Escola Sindical es componen de dos nivells que es distribueixen en accions formatives de 5 hores cadascuna i en els horaris de 9.00 a 14.00 hores a la mateixa seu de CCOO a Palma.

Durant els propers mesos de 2011 els delegats i delegades podran triar entre els cursos de Formació professional per a l?ocupació (7 de juny), Conciliació i plans d?igualtat (15 de juny), Comunicació I (16 de juny) y El delegat/da a CCOO (22 juny).

Per altra banda, l?Escola Sindical també disposa de cursos presencials (que varien entre 8 i 24 hores) per als delegats i delegades que vulguin aprofundir en contractacions; mútues, accidents de treball i vigilància; la participació dels treballadors en la protecció del medi ambient; negociació col·lectiva i polítiques de gènere; i conseqüències de la reforma laboral.

Els interessats s?hi poden inscriure a l?Escola Sindical: c/ de Francesc de Borja i Moll, 3. Palma. Tel.: 971 722 234 (escola@ib.ccoo.es ; mmfraile@ib.ccoo.es)

Documentació associada