Imagen de la jornada

El 09 de mayo, CCOO Illes Balears, ha realizado una jornada formativa dirigida a sus delegadas y delegados, para conocer los derechos de formación en la empresa.

Curso audivisuales

Sindicalistas de las diferentes Federaciones y Uniones de la Organización han participado durante los días 14 y 15 de junio en un curso sobre técnicas audiovisuales en la C.S de CCOO de Illes Balears.

Imatge de la jornada

La Confederació Sindical de CCOO de les Illes Balears i les Fundacions Darder Mascaró organitzaren aquesta jornada que preten fer una reflexió sobre el paper que poden jugar els sindicats al marc de les polítiques locals.

Imagen del grupo

El pasado 21 de junio, se organizó nuevamente una jornada sobre las herramientas que nos permiten fortalecer la intervención sindical en materia de formación en la empresa.

Nombrosos assistents a la Jornada de prevenció en la construcció.

29-06-2011.- Rogelio Marín, secretari general de la Federació de Construcció i Fusta de CCOO Illes Balears, ha presentat aquest matí a la Sala Groga del sindicat la Jornada "Aplicació de mesures preventives i adaptació de llocs de feina" adreçada fonamentalment als delegats i delegades de prevenció en salut laboral. "Establir les precaucions a prendre en determinades feines i supervisar que efectivament es compleixen; o establir que s?hagin d?adquirir els subministraments menys perillosos i verificar l?eficàcia de les mesures, constitueixen exemples clars d?activitats preventives integrades", ha assenyalat Rogelio Marín.

Rafael Torrent, Marta Lledó, Ernest Surià i Paula Liñán a l

07-06-2011.- Delegats i delegades de Comissions Obreres han participat a una jornada formativa sobre prevenció de riscos laborals que ha comptat amb la participació d'Ernest Surià, responsable de Formació Sindical, Rafael Torrent, coordinador de Formació d?ISTAS, Marta Lledó, responsable del servei de prevenció NEX, i la directora general de Salut Laboral en funcions, Paula Liñán.

Delegats i delegades de CCOO participen en una jornada de formació.

La formació dels delegats i delegades sindicals és un valor i una prioritat pel Sindicat CCOO a les Illes Balears. Per això, l?escola Sindical Marcos Peralta ha posat en marxa diversos itineraris formatius amb les eines bàsiques per a què els delegats i delegades puguin desenvolupar l?activitat sindical als centres de treball.

Ernest Surià, responsable de l

08-04-2011.- Mig centenar de delegats i delegades sindicals han participat en la Jornada informativa sobre "Present i futur de les mútues", organitzada per l?Escola Sindical Marcos Peralta i la Secretaria de Formació i Medi Ambient de CCOO Illes.

Parès, Surià, Liñán i Barceló intervenen sobre la prevenció en l

23-02-2011. Mig centenar de delegades i delegats participen en una jornada formativa per adquirir els coneixements suficients per tal d?abordar les situacions i actituds d?assetjament a l?àmbit laboral, que afecten sobretot les dones segons la directora general de Salut Laboral.

Intervenció de Sonia Membrives, inspectora de Treball i Seguretat Social.

L?objectiu d?aquesta jornada és conèixer els productes que empren els treballadors/es del sector de neteja i les mesures preventives per reduir-ne el risc, atès que el personal del sector de neteja està diàriament en contacte amb substàncies químiques perilloses que poden produir efectes crònics greus tals com danys en el sistema nerviós, reproductor i immunològic. La jornada ha estat organitzada per l?Escola Sindical Marcos Peralta de CCOO Illes Balears, amb el suport de la Direcció General de Salut Laboral de la Conselleria de Turisme i Treball.

02 de JUNY de 2010 Hotel Barceló Hamilton Passeig de Santa Águeda, 6 (Es Castell) Menorca