Comissions Obreres de les Illes Balears | 19 de març 2024.

Vota

Territoris

#EnClaveArcoiris

La Unió de Mallorca de CCOO critica i rebutja les paraules manifestades per la presidenta de l’entitat ELLA Global Community, Kristin Hansen, en la presentació de la programació de la ‘Pride Week’ de l’illa i exigeix la dimissió de la responsable de l’àrea de Justícia Social, Feminisme i LGTBI, a l’Ajuntament de Palma, Sonia Vivas per la seva gestió de les polítiques d’igualtat que s’estan desenvolupant des d’aquesta administració.

José Luis García i Consuelo López, secretària general de la Unión Insular d'Eivissa i Formentera de CCOO Illes Balears

CCOO EXIGEIX LA REPRESA DE LA NEGOCIACIÓ COL·LECTIVA PER EVITAR QUE ELS TREBALLADORS I LES TREBALLADORES PERDIN PODER ADQUISITIU.

Per a CCOO, cal començar a preparar la desescalada de manera gradual, perquè quan la incidència del virus millori, puguem anar recuperant l'activitat de manera segura, i que ens permeti definir-nos com un destí segur per als nostres turistes de cara al principi de l'estiu.

Podeu veure els vídeos de CCOO Illes Balears en motiu de la jornada.

Els augments salarials negociats han afavorit els sous més baixos

En el dia d'avui, el Secretari General de CCOO de les Illes Balears, José Luis García, i la Secretària d'Ocupació i Formació, Yolanda Calvo, han presentat el primer informe de l'any 2020 del Gabinet d'Estudis Sociolaborals del sindicat a les Illes.

Yolanda Calvo Rodríguez

Per CCOO, és urgent reduir la desocupació i afavorir la inserció en el mercat laboral dels joves, els aturats de llarga durada i les dones mitjançant polítiques actives d'inserció sostenibles i ajustades a les especials dificultats d"aquests grups.

Davant la dinàmica econòmica balear basada en la estacionalitat i en contractacions temporals de curta o molt curta durada, CCOO exigeix la millora de la protecció de la classe treballadora tant en el terreny laboral com en el social i un canvi de model econòmic.

Maribel Millán, Secretaria General de la Unió Sindical de Mallorca de CCOO

La Unió de Mallorca fa una primera valoració positiva tot i que CCOO creu que és necessari una nova llei de finançament de Consells Insular

Per a CCOO, cal canviar el turisme de quantitat en un breu període de temps, impossible de mantenir per un turisme de qualitat repartit durant tot l'any.

Cartel de la convocatoria

• Nota de prensa con motivo del Día Internacional para la eliminación de la violencia contra las mujeres

Desde CCOO Illes Balears decimos que basta ya de seguir contabilizando mujeres asesinadas, agredidas, humilladas y acosadas sexualmente.

Cartel de la concentración

• Defiende tus derechos
  • Movilizate con nosotros

27 de Noviembre, 12.00 h. Delante la Delegación del Gobierno de Palma. Te esperamos