Comissions Obreres de les Illes Balears | 27 d?abril 2024.

Vota

Conocida la propuesta de la ultraderecha que pretende eliminar la subvención a las patronales y sindicatos más representativos, las dos centrales sindicales mayoritarias en las Islas Baleares lamentan que la presidenta Prohens haya cedido al chantaje de dicha propuesta de Vox eliminando la subvención.

Portada Unitat abril 2021

• Número d'abril de 2021

La revista de periodicitat semestral "Unitat" acaba de sortir en format digital, per tal que l'afiliació i els treballadors i treballadores en general coneguin de primera mà les nostres propostes i temes de reflexió, així com les darreres campanyes, ofertes per l'afiliació, cursos i notícies referents al sindicat.

Parlament de les Illes Balears

Un cop escoltada la intervenció de la Presidenta de la Comunitat de les Illes Balears en el debat de l'estat de l'autonomia, CCOO valora la intervenció com molt ajustada a realitat del que ha passat a les Illes arran de la pandèmia; i la necessitat imperiosa de sortir a la crisi sanitària si volem tornar a activar la nostra economia.

Fòrum de la Societat Civil per a la Reconstrucció de les Illes Balears

La Societat Civil de les Illes Balears aposta pel diàleg amb la finalitat de donar respostes a la crisis que ens està deixant la pandèmia del COVID19.

Puedes escuchar las declaraciones de José Luis García, Secretario General de CCOO Illes Balears

.

Comisiones Obreras Illes Balears valora muy positivamente el texto acordado en el día de ayer relativo a la prolongación de los ERTES, que incluye, asimismo, otras medidas de protección social. Un acuerdo que supone, entre otras cuestiones, un importante esfuerzo económico de los recursos públicos en materia de protección y exoneración de cuotas, y un avance en cuanto a los colectivos protegidos.

Imagen concentración

La huelga en telecomunicaciones de levante ha sido desconvocada hoy tras alcanzar un acuerdo en el TAMIB y su posterior aprobación en asamblea de trabajadores

Els augments salarials negociats han afavorit els sous més baixos

En el dia d'avui, el Secretari General de CCOO de les Illes Balears, José Luis García, i la Secretària d'Ocupació i Formació, Yolanda Calvo, han presentat el primer informe de l'any 2020 del Gabinet d'Estudis Sociolaborals del sindicat a les Illes.

• Dia 15 de Febrer a les 11.30 h.
  • En el Teatre Sindical de CCOO

CCOO i UGT han organitzat una assemblea conjunta, que reunirà 10.000 sindicalistes de tot el país i de tots els sectors de la producció i dels serveis el pròxim 8 de febrer a Madrid, amb la qual intensifiquen la seva ofensiva per a reclamar #*HechosYa al Govern i a les organitzacions empresarials, que compleixin els pactes. Amb el taxatiu lema "MÉS FETS MENYS PARAULES", CCOO i UGT exigeixen als empresaris que traslladin als convenis col·lectius la pujada salarial entorn del 3% i el salari mínim de conveni de 14.000? anual pactat, i al Govern, una modificació substancial de la reforma laboral i que derogui la reforma de les pensions. L'assemblea forma part d'una campanya que creixerà en intensitat i es prolongarà en el temps fins a aconseguir aquestes reivindicacions. L'acte podrà seguir-se en directe a partir de les 11 hores.

Yolanda Calvo, Secretària d

Com ve essent habitual, al quart trimestre de l'any, puja l'atur i baixa l"ocupació encara que en relació a l?any passat hi ha una reducció del 9,29% en el nombre d?aturats.

Cambiar las reglas para hacer realidad el Trabajo Decente hoy, supone para CCOO: Empleo de calidad para todas y todos, salarios dignos, condiciones de trabajo justas, protección social y un sistema público de pensiones fuerte y sostenible y acabar con las brechas de género

Cartel de la concentració i la manifestació

ILLES BALEARS HORARI TORNS DE VAGA DEL 8 DE MARÇ TORN MATI: 11.30-13.30 TORN TARDE: 16-18h TORN VESPRE: Dues primeres hores del torn. Fes vaga i veniu a la concentració i a la manifestació de dia 8 de març