Comissions Obreres de les Illes Balears | 19 de març 2024.

Cartel del acto

• Acto conjunto CCOO y EUIB

Javier López, secretari de Formació, Tania Pérez, secretària de Joventut, Ramón Górriz, secretari d'Acció Sindical de CCOO, i Gema Torres, tècnica de la Secretaria de Formació, han presentat en roda de premsa la Guia sobre pràctiques a l'empresa "Aprenents, becaris i treball precari", destinada a informar els joves en pràctiques dels seus drets i facilitar als delegats i delegades sindicals una eina per evitar els abusos que pateixen els joves a les empreses i administracions públiques.

Cartell del certamen.

• I Certamen de Microcurts Exprés
  • Adreçat a estudiants de qualsevol nivell educatiu
  • El termini per a la presentació de curts finalitza l'1 de maig

CCOO reactiva el certamen de curtmetratges exprés a través de la campanya "Alia't amb la diversitat", promoguda per Joves CCOO i la Federació estatal d'Ensenyament.

Els joves espanyols es queden sense una plataforma tan imprescindible com és el CJE.

Amb l'aprovació ahir de la llei que suprimeix el CJE, el Govern de Mariano Rajoy vol silenciar la veu de la joventut, organitzada durant més de 30 anys en aquesta plataforma.

Que no precaricen tu vida

En el Dia Internacional de la Joventut, CCOO denuncia la precària situació que envolta els joves de les Illes Balears, alhora que exigeix mesures per combatre aquesta situació a què ens ha abocat la reforma laboral.

Els joves becaris universitaris també cotitzen a la Seguretat Social.

• La Seguretat Social articula l'obligació d'alta i cotització de becaris que va guanyar CCOO davant el Tribunal Suprem

CCOO es congratula que la Resolució de la Tresoreria General de la Seguretat Social (TGSS), publicada al BOE de 30 d'agost del 2013, reconegui l'obligatorietat de presentació de l'alta en Seguretat Social, si bé no comparteix que la data d'inici de l'obligació sigui el 28 de juny del 2013, data de publicació de la sentència del Tribunal Suprem que anul?la la regulació que excloïa els estudiants universitaris de la seva inscripció en la Seguretat Social.

Joves de CCOO amb la secretària de Joventut en una foto d

• Amb motiu del Dia Internacional de la Joventut avui 12 d?agost, CCOO IB aporta dades per a l'anàlisi

Amb motiu del Dia Internacional de la Joventut avui 12 d?agost, CCOO IB analitza la situació laboral per la que travessen els joves balears i destaca la ineficàcia de les mesures aplicades pel Govern a un col?lectiu que segueix patint la forta precarietat laboral i moltes dificultats per formar part del mercat laboral.

Cartel del día del orgullo LGTBI

Amb motiu de la celebració el 28 de juny del Dia Internacional de l'Orgull LGTBI, CCOO anima la ciutadania a participar en les mobilitzacions convocades a diferents pobles i ciutats sota el lema "Joves sense armaris" i, en particular, a la gran manifestació estatal que tendrà lloc el dissabte 6 de juliol a Madrid.

Cartell de la sessió informativa.

Pels alumnes dels darrers cursos de Cicles Formatius, PQPI i Batxillerat

Silvia Montejano, secretària de Joventut de CCOO Illes Balears.

28-09-2011. La joventut és la principal víctima de la crisi. Al voltant del 80% dels llocs de treball destruïts en els últims tres anys per la crisi econòmica estaven ocupats per joves, segons informa Silvia Montejano, secretària de Joventut, per presentar la campanya "La resignació no és una opció. Lluita".

Campaña de Juventud de CCOO

22-08-2011. En el mes de setembre, la Secretaria de Joventut de CCOO encetarà la campanya "La resignació no és una opció", amb què es pretén donar a conèixer les propostes del sindicat vinculades al dret de la joventut a una ocupació digna, així com les iniciatives de CCOO en matèria de formació i ocupació.

Francesc Mellado, secretari d

29-07-2011. Baixa l?atur però continuem destruint ocupació. Les dades de l?EPA del segon trimestre del 2011 confirmen que encara està lluny la recuperació del mercat laboral a pesar de les millores estacionals. Amb 477.500 persones treballant, la variació anual en l?ocupació és aquest trimestre del -1,47% el que suposa una destrucció de -7.100 llocs de feina. Amb aquest són ja dotze els trimestres consecutius en que el mercat laboral perd ocupació (36 mesos).

Toxo fa declaracions als periodistes abans de l

12-07-2011. El secretari general de CCOO, Ignacio Fernández Toxo, ha advocat per "compatibilitzar" la reducció del dèficit amb el desenvolupament de polítiques orientades a la creació de llocs de treball, amb l'objectiu d'atallar el principal problema, la desocupació, principalment l'atur juvenil.

Servei de consulta adreçat a joves.

Els problemes en augment de la joventut espanyola en el món laboral, així com la por a l'acomiadament, la falta d'informació i els incompliments de molts empresaris, s'han posat de manifest en l'ús massiu del servei online de consultes sociolaborals que Joves CCOO ofereix des de l'any passat.