Comissions Obreres de les Illes Balears | 29 de març 2024.

CCOO convoca un certamen de vídeos que té com a temàtica la vaga general del 29-S

El certamen forma part de les iniciatives que el sindicat està engegant per divulgar la convocatòria i els motius de la vaga general. En aquest cas es pretén fomentar la creativitat i la participació, prioritàriament dels joves.

06/09/2010.

La Confederació sindical de CCOO ha convocat el primer certamen de vídeos curts a través d’Internet i que té per objecte que els participants representin en un vídeo d’un màxim de 40 segons de durada les raons de la vaga del 29-S i la seva visió sobre el valor de l’activitat sindical.

Amb la vaga general del 29 de setembre i el valor de l’activitat sindical com a temàtica, el certamen forma part de les iniciatives que el sindicat està engegant per divulgar la convocatòria i els motius de la vaga general. En aquest cas es pretén fomentar la creativitat i la participació,  prioritàriament dels joves.

El guanyador del certamen, les bases del qual estan publicades en el web de CCOO, es donarà a conèixer la vespra de la vaga general per un jurat compost per dos representants de CCOO i per quatre professionals destacats en el camp de la comunicació, la cultura, el cinema i la publicitat. El certamen està dotat amb tres premis, el primer amb una quantitat de 500 €; el segon amb 300 euros i el tercer amb 200 euros. Els premiats rebran a més a més una serigrafia i un diploma acreditatiu.