Comissions Obreres de les Illes Balears | 20 d?abril 2024.

Vota

Il·lustrant la realitat de les dones refugiades de Palestina

Espai de conversa i taller per a coneixer la situació humanitària de les dones i nines refugiades al territori Palestí ocupat.

03/03/2021.
    Cartel de l'acció.

Des de la Secció Sindical de CCOO a la UIB, juntament a l´equip de l´OCDS i la Delegació Balear de la UNRWA (Agència de les Nacions Unides per als Refugiats de Palestina al Pròxim Orient) hem organitzat l´Espai de Conversa i taller: «Il·lustrant la realitat de les dones refugiades de Palestina», en el context del proper 8 de març, Dia Internacional de la Dona.

El proper 10 de març de 2021, es durà a terme presencialment a les aules mirall de la Seu de CCOO a Palma i al campus universitari.

Coneixerem la situació humanitària de les dones i nines refugiades al territori Palestí ocupat, i conversarem sobre igualtat de gènere, drets humans i estereotips culturals i de gènere i sobre com aquests afecten la situació humanitària que viu la població refugiada de Palestina.

Per a més informació i reserva de places: cooperacio.uib.cat. Adjuntam cartell informatiu.

Recordar-vos que hi haurà una capacitat limitada d´aforament, i que aquesta activitat queda subjecta a les condicions derivades de la COVID-19, que poden modificar les activitats i/o les dates, si és necessari.