Comissions Obreres de les Illes Balears | 5 de maig 2024.

Vota

La Federació de Serveis manté els resultats electorals a Riu Festival i guanya a Marineland

Aquesta setmana continuen les eleccions sindicals a establiments diversos de hostaleria i oci. El dilluns varen tenir lloc les votacions a Marineland, on CCOO va guanyar amb 3 delegats, els mateixos que ha obtingut a les eleccions sindicals d'aquest dimecres a l'hotel Riu Festival.

04/06/2015.
    Eleccions sindicals d

Eleccions sindicals d'aquest dimecres a l'hotel Riu Festival.

Aquesta setmana continuen les eleccions sindicals a establiments diversos de hostaleria i oci. El dilluns varen tenir lloc les votacions a Marineland, on CCOO va guanyar en obtenir 3 delegats, un més que en les passades, mentre que USO en va perdre un, en passar de 2 a 1 delegats, i UGT també va perdre el que tenia, que ara és per a Emaya.

D'altra banda, a les eleccions sindicals d'aquest dimecres a l'hotel Riu Festival, els designats per representar els treballadors tornaran a ser majoritaris de CCOO, amb 3 delegats, seguits d"UGT amb 2. S?han mantingut els resultats de les anteriors eleccions.

El secretari general de la Federació de Serveis de CCOO Illes Balears, Ginés Díez, ha reiterat la seva confiança en la feina feta pels representants del sindicat i els ha agraït la seva intensa col·laboració per estar sempre al capdavant en la reivindicació dels drets dels companys i companyes del sector.