Comissions Obreres de les Illes Balears | 29 de març 2024.

Eleccions sindicals

Documents Eleccions sindicals

Eleccions sindicals

Aquest creixament queda palés a la zona de Calvià

Eleccions a l

• El sindicat guanya les eleccions a l'hotel S'Olivera, de Peguera, per 2 a 1

Les eleccions sindicals a la zona de Calvià estan sent una autèntica marató pels companys i companyes que es presenten a les llistes de CCOO i de l'equip electoral de la Federació de Serveis. Fruit de la seva persistent col·laboració i feina sindical, CCOO segueix creixent en nombre de representants dels treballadors i de les treballadores.

Eleccions sindicals al Ferrera Blanca de Cala d

• El sindicat renova el 5 a 0 de les anteriors eleccions sindicals

CCOO arrasa en les eleccions sindicals de l'hotel Ferrera Blanca i obté 5 delegats. Així, el sindicat ha renovat la seva representació a aquest establiment de Cala d'Or en obtenir els 5 delegats en joc en les eleccions sindicals celebrades aquest dimarts, en les que s"ha registrat una alta participació.

Els sis representants de CCOO que vetllaran per les condicions laborals al Mediterráneo Club.

Els nostres representants aconsegueixen 6 dels 9 delegats que s'escollien

Els representants de CCOO a l

Els treballadors i treballadores de l'hotel donen suport als tres delegats de CCOO, confirmant-se així les expectatives de l'equip electoral.

Eleccions d

• CCOO renova el seu compromís de treballar en la defensa dels interessos de tota la plantilla

Aquest dimarts han tengut lloc les eleccions per escollir els representants sindicals dels treballadors i les treballadores de l'hotel Galatzó, a Costa de la Calma (Peguera), deixant com a gran titular el canvi significatiu en els resultats: CCOO passa ara a tenir 3 representants enfront dels 2 de la UGT.

Imatge que recull l

• CCOO obté 4 delegats d'un comitè de 5

Les eleccions sindicals d'aquesta setmana al preciós i tranquil Hotel Punta del Mar, situat arran de mar a Santa Ponça, han donat la volta als resultats anteriors. CCOO ha obtingut 4 delegats d'un comitè de 5. UGT ha quedat amb 1 delegat quan abans en tenia 3.

Imatge que recull la votació en les eleccions sindicals al Playa Beach de Santa Ponça.

Celebrades per primera vegada les votacions sindicals en aquest emblemàtic hotel totalment restaurat.

El nou president del Comitè de l

L'establiment hoteler tendrà a partir d'ara una representació de CCOO amb més força, en passar d'un a tres delegats. Comissions, amb una candidatura renovada i jove que integra tots els departaments de l'hotel, va assolir el canvi desitjat pels treballadors.

• Passa de 3 a 6 representants dels treballadors a l'empresa

Eleccions sindicals d

Aquesta setmana continuen les eleccions sindicals a establiments diversos de hostaleria i oci. El dilluns varen tenir lloc les votacions a Marineland, on CCOO va guanyar amb 3 delegats, els mateixos que ha obtingut a les eleccions sindicals d'aquest dimecres a l'hotel Riu Festival.