Eleccions sindicals

Documents Eleccions sindicals

Imagen de la firma

Los secretarios generales de CCOO y UGT, Unai Sordo y Pepe Álvarez, y los dirigentes de organizaciones empresariales CEOE y Cepyme, Juan Rosell y Antonio Garamendi, han firmado hoy el IV Acuerdo para el Empleo y la Negociación Colectiva (AENC), tras muchos meses de negociaciones. Un acuerdo cuya importancia ha destacado Unai Sordo tanto por su contenido como por su significado: "Es un acuerdo de gran transcendencia, orientado a una recuperación nítida de los salarios, sobre todo de los más bajos, tras un periodo de intensa devaluación salarial".

Cartel de la concentració i la manifestació

ILLES BALEARS HORARI TORNS DE VAGA DEL 8 DE MARÇ TORN MATI: 11.30-13.30 TORN TARDE: 16-18h TORN VESPRE: Dues primeres hores del torn. Fes vaga i veniu a la concentració i a la manifestació de dia 8 de març

CCOO a la maniestació de l

CCOO participà a la manifestació del Dia de l'Orgull LGTB.

Eleccions sindicals

Aquest creixament queda palés a la zona de Calvià

Eleccions a l

• El sindicat guanya les eleccions a l'hotel S'Olivera, de Peguera, per 2 a 1

Les eleccions sindicals a la zona de Calvià estan sent una autèntica marató pels companys i companyes que es presenten a les llistes de CCOO i de l'equip electoral de la Federació de Serveis. Fruit de la seva persistent col·laboració i feina sindical, CCOO segueix creixent en nombre de representants dels treballadors i de les treballadores.

Eleccions sindicals al Ferrera Blanca de Cala d

• El sindicat renova el 5 a 0 de les anteriors eleccions sindicals

CCOO arrasa en les eleccions sindicals de l'hotel Ferrera Blanca i obté 5 delegats. Així, el sindicat ha renovat la seva representació a aquest establiment de Cala d'Or en obtenir els 5 delegats en joc en les eleccions sindicals celebrades aquest dimarts, en les que s"ha registrat una alta participació.

Els sis representants de CCOO que vetllaran per les condicions laborals al Mediterráneo Club.

Els nostres representants aconsegueixen 6 dels 9 delegats que s'escollien

Els representants de CCOO a l

Els treballadors i treballadores de l'hotel donen suport als tres delegats de CCOO, confirmant-se així les expectatives de l'equip electoral.

Eleccions d

• CCOO renova el seu compromís de treballar en la defensa dels interessos de tota la plantilla

Aquest dimarts han tengut lloc les eleccions per escollir els representants sindicals dels treballadors i les treballadores de l'hotel Galatzó, a Costa de la Calma (Peguera), deixant com a gran titular el canvi significatiu en els resultats: CCOO passa ara a tenir 3 representants enfront dels 2 de la UGT.

Imatge que recull l

• CCOO obté 4 delegats d'un comitè de 5

Les eleccions sindicals d'aquesta setmana al preciós i tranquil Hotel Punta del Mar, situat arran de mar a Santa Ponça, han donat la volta als resultats anteriors. CCOO ha obtingut 4 delegats d'un comitè de 5. UGT ha quedat amb 1 delegat quan abans en tenia 3.