Comissions Obreres de les Illes Balears | 5 de maig 2024.

Alegria pel canvi a l'hotel Punta del Mar

• CCOO obté 4 delegats d'un comitè de 5

Les eleccions sindicals d'aquesta setmana al preciós i tranquil Hotel Punta del Mar, situat arran de mar a Santa Ponça, han donat la volta als resultats anteriors. CCOO ha obtingut 4 delegats d'un comitè de 5. UGT ha quedat amb 1 delegat quan abans en tenia 3.

26/06/2015.
Imatge que recull l

Imatge que recull l'alegria pel canvi dels representants dels treballadors.

Les eleccions sindicals d'aquesta setmana al preciós i tranquil  Hotel Punta del Mar, situat arran de mar a Santa Ponça, han donat la volta als resultats anteriors. CCOO ha obtingut 4 delegats d"un comitè de 5. UGT ha quedat amb 1 delegat quan abans en tenia 3.

"El treball ben fet és el camí per donar la volta als resultats", ha afirmat el secretari general de la Federació de Serveis, Ginés Díez, en conèixer els resultats electorals. Díez ha aprofitat la trobada amb els delegats i delegades que han estat escollits, per donar les gràcies i felicitar els votants de CCOO "i als no votants també els defensarem com correspon a CCOO", ha assegurat.

Díez ha mostrat la seva satisfacció perquè l'acció sindical que els companys i companyes de CCOO han dut a terme a Punta del Mar durant els últims temps ha comptat amb el suport dels treballadors i treballadors de l'hotel.