Comissions Obreres de les Illes Balears | 28 d?abril 2024.

Vota

CCOO guanya les eleccions al Mediterráneo Club, a sa Coma

Els nostres representants aconsegueixen 6 dels 9 delegats que s'escollien

17/07/2015.
    Els sis representants de CCOO que vetllaran per les condicions laborals al Mediterráneo Club.

No podien haver anat millor pels representants de CCOO els resultats de les votacions en les eleccions sindicals al Mediterráneo Club, a sa Coma. Amb una alta participació, CCOO ha aconseguit 6 dels 9 delegats que s'escollien, 4 més que en les anteriors eleccions.

En les votacions de fa quatre anys (2011) els resultats havien estat 7 per a UGT i 2 per a CCOO. Com es pot comprovar, la feina dels membres de la candidatura de CCOO i l"equip electoral ha està molt ben valorada i força reconeguda pels companys i companyes del Mediterráneo Club de sa Coma, un establiment situat a primera línia de platja i molt a prop de la Punta de n' Amer, un espai natural protegit.

Gràcies a la confiança dipositada en la nostra candidatura, "CCOO continuarà treballant per assolir millores laborals i socials de tots els treballadors i treballadores del Mediterráneo Club de sa Coma", tal com ha manifestat el secretari general de la Federació de Serveis, Ginés Díez, en conèixer els bons resultats electorals.